söndag 5 februari 2012

5 timmar på sjukhus

Skedde en liten olycka när jag skulle jobba idag så när vi skulle ta in hästarna så fick jag en rejäl bakut spark av Nalle, gjorde så ont att vi först trodde något var brutet så de va bara att ringa jouren för att få en ersättare, ringa päronen som fick komma o hämta mig o bilen. Sedan bar de av till Mölndals akuten, fem timmar senare kom ja där ifrån me ett bandage från handleden till axeln, ett enormt blåmärke och en blödning i armen. Skönt att inget va brutet iaf men ont som sjutton gör de ändå, jag då har jag en rätt hög smärttröskel!! Nu blir de att vila ett par dagar sedan hoppas jag vara tillbaka på banan igen!

Bye
Linnéa.O

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. omg! tur att du inte dog ännu mer linnea!! krya ♥

    SvaraRadera