onsdag 4 november 2009

Nu bär det av...

Herre gud vad tiden går... Och det känns som att jag börjar varje inlägg med att säga så xD Men man ska ju inte ljuga.
Iallafall är nästan allt klart inför min resa till Australien i april, jag måste bara beställa ett visum och boka flygbiljetten, vilket jag inte kan göra förren skolan har bekräftat att jag verkligen får lov att åka även om dom just nu inte säger att det skall vara några större problem...
Btw, någon som vet vart man kan få billiga flygbiljetter?? det är ju svindyrt att resa nu =O
Skolan har kommit igång efter lovet igen och Carina, våran mentor/klassföreståndare har kommit tillbaka, dock bara på 25 % men det är alltid något och vi har verkligen saknat henne. Vi har också fått en nya vikarie som ska ha hennes lektioner, 25% är ju inte mycket så hon kommer inte kunna ha alla klasser...
Det är även 16 dagar kvar till New Moon premiären, men så sum som jag är så gick jag in för sent för att kunna boka några biljetter så det blir till att gå på lördagen istället.
Och det är en månad och 20 dagar kvar till julafton xD någon mer en jag som längtar?

ByeBye
Lellelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar