onsdag 18 november 2009

Nu va de klart

Alla papper är inlämnade, skolan har godkännt, mamma & pappa har godkännt. Men andra ord, jag är på väg till Australien, om 5 månader men ändå, jag kan knappt vänta.
Jag sitter och kollar på flygbiljetter just nu, runt 13000 kostar de, och då flyger jag Paris- Hongkong. runt 30 timmar tar det ner, och då har jag bara 6 timmer vänta sammalagt på resan ner. Men det är det klart värt.
Vi har även börjat med renoveringen av mitt rumt, vilket är otroligt skönt. Jag har väntat på det i säkert tre år nu så det är välbehövligt. Ni ska få en efter- bild sen när det är klart men jag tror att det kommer bli riktigt snygg. Ljust.

Skolan tar ju som vanligt upp en massa tid så jag ska stänga ner här och dra mig bort till skrivbordet. Bransch och produkt kunskap är vad som står på schemat idag ;) trevligt är det.

ByeBye
Lellelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar