fredag 19 februari 2010

Fjällen dag 3

Dagen började lite tidigare än vanligt, vilket inte var speciellt uppskattat av varken mig eller min lillebror. Men det var bara för att vi skulle iväg till Björnrike istället. En chans att byta skidort och backar, vilket var väldigt välbehövligt. Kul var också att sveriges juniorlandslag var där och tränade så man fick se hur de går till. Och fatta att dom har skidor som är omkring 20- 30(!) centimeter längre än dom själva, hur tusan lyckas dom styra? Dagens ros också till Erik, killen som hittade min mobil som jag otroligt nog lyckas tappa i backen. Hur han lyckades se en vit mobil i snön kommer fortsätta vara en gåta för mig men han gjorde det iallafall och jag är sjukt glad att jag fick tillbaka den.


Sen ett stort Grattis till Björn Ferry som van OS- guld i skidskytte, sveriges andra i det här OSet, blir det nåt mer tro? Anje Pärsson kanske? Vi får se imorgon när damernas störtlopp går av stappeln.











ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar