söndag 21 februari 2010

Fjällen dag 6

Okej nu har jag konstaterat de, jag är galen, knäpp, dum i huvudet. Ja kalla det vad du vill men jag är inte normal. För det är INTE normalt att gå ut och åka skidor när det är runt 30 minus grader och dom stänger av liftar. Och det är INTE normalt att vilja åka ännu mer efter att man har förlorat känseln i sina tår p.g.a kylan. Men allt detta gjorde jag, som de dumhuvud som jag är. Men man var rätt ensam i backen och man behövde inte stå i kö någon längre tid för att komma upp i liften. Men trots detta så blev det en tidig dag, redan vid två satt man uppkrupen i soffan med en varm filt runt sig och läste en bok.
Och så klart blev de till att kolla på OS. Och sent blev det efter att man börjat kolla på herrarnas dubbeljakt och Johan Olsson leder med 27 sekunder inför sista varvet. Då var man ju bara tvungen att se klart, men Johan orkade inte riktigt på sista varvet och klungan bakom kom ikapp men vilket slutstrid det blev med två svenskar på pallen, Marcus Hellner som etta och Johan Olsson som trea. Mega Grattis till dom och till det svenska laget.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar