tisdag 9 mars 2010

25 dagar kvar nu

Japp det är helt sant, om 25 dagar är jag på väg. Rent exakt så sitter jag på planet på våg till Singapore faktiskt. Och det perfekta uppladdningen?? Att bli sjuk såklart. Kanske inte det jag hoppades och ville vara med om men inget man kan göra något åt. Så nu ligger jag på soffan och gör inget annat än äter Ipren och ser på film hela dagarna. Men jag valde rätt vecka att bli sjuk iaf eftersom vi inte har mycket att göra i skolan och inte speciellt många lektioner, så det är bra. Sen kom mina nya pjäxor me posten idag så nu blir de till att åka på dom hela nästan vecka när vi drar "hem" till Norge. Längtar sjukt mkt.
Det får nog bli allt för den här gången, känner att mitt huvud inte riktigt orkar med. Och med tanke på att jag inte ätit något sen i söndags så är det inte så konstigt.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar