onsdag 24 mars 2010

It's the final countdown

Jupp, precis som det låter så är jag nu inne på den slutliga nedräkning, bara 10 dagar kvar nu och tiden bara springer iväg. Jag har ingen koll överhuvudtaget hur jag ska hinna med allt som ska göras men det kommer väl lösa sig på något sätt, det gör det nästan alltid. Kläder ska shoppas, skor och ryggsäck ska inhandlas. Presenter till släkten ska också hittas, plus allt praktiskt som att bli klar med allt i skolan och få packat. Först tänkte jag att 10 dagar är inga problem men så började jag räkna ordentligt. Måndag går ju bort för så rider jag, tisdag är jag också i stallet, onsdag är jag ledig, torsdag är de släkt middag, fredag nästa vecka kommer jag bli kidnappad av underbara vänner som absolut inte vill tala om vad dom ska göra med mig, lite läskigt faktiskt. Och den här veckan kommer jag inte heller hinna med mycket. Lite tid har jag imorgon, fredag- lördag tillbringar jag hos Angelica så det är egentligen bara söndag och onsdag som jag är "ledig" från allt och kan börja fokusera på att få med mig allt. Men som sagt det löser väl sig. Man kan ju hoppas i alla fall. Nu blir det snart till att sova lite, måste upp o plugga imorgon och så är det ju muntliga nationella i engelska som det kan vara bra att vara lite allärt i huvudet på...

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar