torsdag 1 april 2010

43 timmar

Men det konstiga är att ja inte känner mig det minsta nervös just nu, förutom när folk ska börja prata om hur veligt och stort det är på flygplatsen i Amsterdam, då blir jag nervös för ja orkar inte med veligt. Det ska gå smidigt och enkelt. Så jag ska se till att det blit det trots allt som folk har sagt. Jag bara tar mitt pick och pack & går helt enkelt. Utan några nerver.
Fast dom lär väl komma dom med, om inte annat imorgon så då é de skönt när man har kompisar som ska kidnappa än och göra massa roliga saker hela dagen, utan att man får veta något. Så tiden lär förhoppningsvis gå utan att man hinner tänka allt för mycket på vad som komma skall. Min dator, en bra bok och Ipoden och jag kommer klara mi hela vägen till Brisbane tror jag. Nu blir de till att sova och spara krafter inför den stora resan.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar