söndag 18 april 2010

Onsdag



Efter en hel del trubbel innan resan, som började med att vi inte hade någonstans att bo. Det hade varit bestämt från början att vi skulle bo hos Heidis farbror. Men tydligen hade han bestämt sig för att vara i Melbourne

till på söndag, vilket förstörde hela våran resa. Det hela slutade med att Moster Poster köpte en flygbiljett, ringde till en släkting som bor en bit utanför Sydney. Så vi kom iväg efter en hel del extra jobb och utan Heidi. Fast jag kände mest att det viktigt för mig var att få komma ner överhuvudtaget. För även om jag har fem veckor efter min praktik som jag kan göra vad jag vill så kännder jag inte för att åka ner själv. Vilket antagligen inte hade slutat speciellt bra heller. Vi kom iallafall iväg, flyget gick bra och sen var det tåg ut till förorten där vi skulle bo. Det blev mest en slappar dag med en långpromendad på eftermiddagen.


Lite Thai mat till middag och sen lite glass till efterrätt och sen tidigt i säng, blev ju rätt sent efter allt som hände igår så vi var alla trött.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar