tisdag 13 april 2010

Imorn bär de av

Japp, till Sydney drar vi imorn. Jag, Danielle och Heidi. Halv nio blir vi upphämtade och sen bär det av till flygplatsen och sen flyg i 45 min. Shit va kul vi ska ha. Men antagligen kommer ni inte få veta vad vi gör, barnförbjudet ni vet :P
Vi håller iallafall på och packar nu, litet flyg lite packning, hur ska jag överleva om jag inte får ha med mina 37 par skor? :O Man för helt enkelt göra det bästa av situationen och prioritera.
Och man måste ju tänka på att vi kommer shoppa en massa där nere så man måste ha plats i väskan på vägen hem också, vilket antagligen inte lär gå. Men datorn får stanna hemma så ni får inte veta vad som händer förren på lördag om jag inte lyckas hitta en dator medan vi är där nere.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar