tisdag 6 april 2010

Townsville

En mycket mysig "liten" stad som dock inte har sa mycket att erbjuda, en underbar strand, en stor kulle att kl'a'ttra upp pa, vilket jag 'a'ven gjorde och jag trodde pa alltvar att jag skulle d'o' pa v'a'gen. Men det var klart v'a'rt det, utsikten d'a'r upp var helt otroligt. Ner igen, vilket var lite mindre jobbigt, och sen promenera jag till Anzac park, till minne av alla som stred i krigen, intog min lunch d'a'r innan v'a'rmen tvingade tillbaka mig till hostelet och poolen. Tur f'o'r mig och alla andra som bor d'a'r att det var gratis grill till middag, underbart gott med lite k'o'tt efter alla nudlar man har levt pa. Imorn b'a'r det av ut till Magnetic Island, s'a'gs vara underbart vackert d'a'r ute, far se vad jag tycker om det.
over and out. Btw alla som v'a'ntar pa bilder, det kommer, maste bara hitta nat st'a'lle d'a'r det gar fort att l'a'gga upp dom.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar