måndag 5 april 2010

Singapore

Ja då var den lång flygningen över, och jag kan tala om att ja förstår varför folk inte åker till Australien och Nya Zeeland över en vecka. Sjukt lång resa och vem var det som kom på att man skulle sova i stolar?? hallå de går ju inte, väldigt obekvämt, inte för att jag bryr mig, jag ska sova på nästa plan så jag får vänt på dygnet, de e ju morgon i min kropp men här e klockan 16, så lägg till två timmar ytterliggare så får man fram va klockan är när jag landar i Brisbane. 06.50 där nere men i mig är den 23, snacka om att jag kommer vilja sova bort hela den dagen. Men nej de får man inte lov att göra. Fast sova middag kommer jag nog lyckas med, kanske påå stranden under ett parasol, eller i poolen på en rosa luftmadrass( undrar just om dom har en sådan?? annars får vi inhandla de, inte svårare än så). Iallafall så gick flygresan bra även om jag inte ger några 5 av 5 brödrostar till maten på flygplan. Men det kan man väl inte riktigt vänta sig heller, en gourment middag till 200 pers kostar lite så flybolaget vill väl inte lägga ut de, lite dålig stil tycker jag faktiskt. Och förresten Sofie? Du hade rätt, jag fick sitta bredvid snyggt killar på båda flygen, upptagna, gifta snygga killar men ändå, att titta har aldrig skaddat någon.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar