tisdag 6 april 2010

Townsville

Det e verkligen en underbart mysig "liten" stad men det erbjuder inte mycket att g'o'ra i sj'a'lva staden. Dock kl'a'ttrade jag upp till Castle hill och jag trodde pa allvar att jag skulle d'o' pa v'a'gen, inte nog med att det var typ 30 grader varmt, utan det var verkligen kl'a'ttra som g'a'llde, ingen liten promenad h'a'r inte. Sen tog jag en promenad ner till Anzac park, till minne av alla som varit med i kriget. V'a'ldigt fint, intog 'a'ven min lunch d'a'r innan v'a'rmen jagade tillbaka mig till hostelet och poolen. Gratis grill pa kv'a'llen, sjukt gott med lite k'o'tt 'a'ven om det var en korv som inte var som svensk grillkorv precis, vilket jag btw saknar n'a'stan lika mycket som l'o'sgodis och lakrits.
Over and out, imorn drar jag ut till Magnetic Island

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar