onsdag 29 juni 2011

Stallet o spökrunda

Idag har jag o goa Josefin cyklat till stallet, stolt över mig själv att jag lyckades med detta, eftersom jag är lika röd som en kokt kräfta typ överallt efter igår. Men ner kom vi, kollade lite på när lägerbarnen spelade brännboll, pussade lite på Glenpa, han blev glad att se mig =) Sen cyklade vi hem till mig o gjorde pannkakor, softade lite på mitt rum o sen lastade vi in Jossis cykel i bilen o åkte hem till henne. Hoppade studsmatta, vilket jag inte gjort på väldigt länge, sen kom Rebecka o vi låg o läste Min Häst tidningar o skrattade åt alla konstiga frågor folk skickar in.
Ex:
" Om man hyr en häst måste den stå i ett stall då eller kan man ha den i en transport istället?"
Vi höll på att dö av skratt, e dom dumma eller? de e väl klart man inte kan!
Sen gjorde vi middag, falukorv o pasta, gott =)
Sen sminkade vi oss för spökrundan i stallet, vi blev riktigt läskiga o alla vi möta på vägen ner kollade konstigt på oss. Jag hade ett stort kött sår på nyckelbenet, plus en blodig hand bredvid, ett stort jack i pannan så de rann blod ner i ögat på mig, o så blöde jag ur ena ögat i mungipan ;)
Sen låg jag på en stock över bäcken i parken o Ebba satt bredvid på vägen o snyftade. O alla blev skiträdd, askul va de.
Nu e jag dock trött så natti natti

ByeBye
LL

1 kommentar: