fredag 30 december 2011

Året 2011... o vad händer 2012

Känns som att 2011 va ett rätt bra år, skolan gick bra och jag fick ta studenten vilket var underbart även om man vissa dagar saknar skolan. Vilket iof känns som ett tecken på att man trivdes. Jag jobbade 3 månader hos Emma Emanuelsson, och hoppar in de titt som tätt när hon behöver hjälp! och de har verkligen utvecklat min ridning flera steg i rätt riktning.
Jag va ute o tävlade både hoppning o dressyr men blandade resultat. Gick ju super i hoppningen med 80% felfria rundor, fyra placeringar varav en en första plats.. dressyren var en annan femma men den tar jag igen under 2012 känns de som!
Men framför allt under 2011 har jag jobbat röven av mig!

Så vad väntar jag mig av 2012? hade väl tänkt mig att jag skulle börja plugga igen till hösten men vi får väl se...
Jag ska gå klar ULK o få "bevis" på att jag gått den.
Jag ska gå ridledarkursen, vilket blir ett steg närmre mitt mål som ridlärare.
Jag vill även komma ut o tävla mer, o lite högre den här gången.
Sats mer på dressyren och försöka komma över 60 % i bohuscupen.
Eftersom jag inte vet om jag vill plugga är de även svårt att avgöra vad jag ska göra fram tills dess så de blir väl att glida runt o försöka spara pengar!

Men mitt främsta mål 2012 är att hitta en egen häst! köpa eller hyra, nåt som gör att jag garanterat får sitta i sadeln varje dag och kan lägga upp min utveckling som jag vill! Men vi får väl se hur de blir...

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar