torsdag 29 december 2011

saker ni inte visste om mig!

Jag sover alltid på höger sida - och helst mot väggen!
Jag skruvar alltid på vattnet innan jag spottar ut tandkrämen - Helt omedvetet!
Jag älskar M&M godis - Och äter alltid så de finns lika många av varje färg!
Radion går alltid på högvolym i bilen - Och jag glömmer alltid sänka när jag går ur!
Min höger fot är mer utåt vinklad när jag rider - Precis som min höger hand e lite högre!
Jag älskar o shoppa skor - Och har minst 43 par!
Jag måste ha minst 3 kuddar när jag sover - Helst fler!
Jag har 8 schabrak och 4 fleecetäcket, 4 par lindor, transportskydd, 3 par boots, 5 grimmor, 2 par stigbyglar - Men jag har ingen egen häst...
E de ingen Smile med i smset tror jag personen e sur på mig - Och jag tycker inte om när folk använder ! men själv gör jag de gärna...
Jag e så nervös att jag kan spy när jag ska tävla - Men jag döljer de fruktansvärt bra!
Jag stannar hellre hemma me pizza o bra film än går ut - Har inte varit ute på månader!
Jag har 47 böcker av Nora Roberts - Och har läst varje ca 3 ggr!!

Så nu vet ni lite mer om mig, hoppas de förgyllade eran dag!

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar