onsdag 14 december 2011

slapp veckan

Har varit en rätt slapp vecka, vilket jag behövt speciellt eftersom jag varit halvsjuk sedan i lördags.
Idag lyckades jag till o med sova till 10! vilket kan berot på att jag vaknade vid 2 och trodde jag skulle dö! asså min hals gjorde super ont, kunde inte svälja vilket gjorde att hela munnen o halsen blev snus torr vilket gjorde de hela ännu värre! Slutade med att jag halsade i mig tre glas vatten och fick sedan ta med ett in på mitt rum. Låg alltmän vaken nästan hela natten fram till typ 6 då jag äntligen somnade. Sedan på förmiddagen bakade jag en lyckad sats kolakakor, till skillnad från igår då dom blev total misslyckade! sedan tog ja en tur till torget, köpte en ny kappa o en tröja till mig själv o en julklapp till farmor, plus att jag kom på vad farfar ska få =)

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar