lördag 15 oktober 2011

24 timmar

Sen åker jag härifrån... känns rätt konstigt faktiskt, men på ett skönt sätt.
Emma o Sofia åkte till Grevagården igår så de e bara jag o Erica i helgen. våra praktikanter? två av dom skulle bara vara här en vecka, dom två söta som tydligen tyckte ja va en grym boss o som frågade efter mig hela tiden. Sen våran andra praktikant är kvar två veckor till men inte på helgerna. Sen va Mathildabhär o provjobbade o hon fick jobbet så hon åkte hem över helgen för att hämta grejer sen kommer hon tillbaka imorn. Så Erica slutar nästa söndag.

De har varit några riktigt kalla dagar men som tur va har de varit fint väder så de har varit rätt mysigt. Men kallt! jag trodde på allvar att mina tår hade förfrusit igår när vi kom tillbaka, de gjorde typ skit ont! o dom som känner mig vet att jag inte får ont lätt. Nu ska jag käka lite pizza som va kvar från gårdagens fredags mys o sedan blir de att packa innan jag bänkar mig framför One Tree Hill säsong 2

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar