lördag 8 oktober 2011

Slut på veckan

Blev en lugn dag igår, fick även lite extra hjälp från Sofie så de rullade på riktigt bra! Trimmade Brolle först, gick väl okej men han bet sig verkligen fast i vänstersidan och ville inte alls lossna, jobbade mkt me ställningen för att få de att släppa men de e svårt när de e en såpass ung häst som inte kan så mkt. Både han o jag va totalt slut o svettiga när vi va klara. Sen blev de lite lättare arbete på Geyke, hon har verkligen blivit jättefin o mysig att rida nu, Sofie filmade även lite ska se om jag kanske kan få henne att langa över filmen så jag kan ladda upp den, men ni får inte mobba min ridning om jag gör de! Sen blev de hem på kvällen och hemmagjord pizza me familjen. Mums!

Idag va de jobb på Billdal på morgonen, rullade på bra som de brukar göra när jag e där, speciellt när jag bildar team me My. Nu har de varit städning som gäller, blir gäster ikväll =)

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar