lördag 26 november 2011

mkt o göra

Vilket är anledningen till att de varit lite dålig uppdatering den senaste tiden, i kombination me att jag inte riktigt har orkat när jag hunnit utan har prioriterat annat...
 Igår va iaf stallet för hela slanten, ridlärarna på billdal är i Stockholm över helgen vilket gjorde att jag o Gabbi hade stallet, sedan va de lektioner på eftermiddagen. Trots detta ve de den dagen den här veckan som ajg komhem tidigaste, fast inte den kortaste dagen....
Idag va de först jobb fram till lunch o sedan hade vi ridlektioner för 37(!) fotbollskillar i 11-års åldern, itne de lättaste jag gjort men helt klart roligt o dom va super duktiga! Sen va de att plocka undan allt efter de, snabbt putsa Bollens träns inför imorn o sedan bygga banan.

Så nu e jag hemma, super trött och verkligen helt slut! Men sånt e livet, vila kan man gör när man e gammal =P
Nu blir de att tagga inför KM!

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar