onsdag 2 november 2011

Träning med ledaraspiranterna

På onsdagar brukar ridlärarna och alla andra anställda på billdal ha veckomöta och för att inte alla ledaraspiranter skulle gå sysslolösa skulle dom få rida, men inte för vem som helst utan dom skulle ha skit snygga, super smart, proffsiga och underbara... MIG! och eftersom de inte var någon som storgrät eller gick ut från ridhuset så måste jag gjort något rätt :P Ne men allvarligt så var dom jätteduktiga och jag tar åt mig av all kretik jag fick, de e ju mkt svårare att hålla lektion/träning för en större grupp än för en eller två elever som jag är van vid.


I och med detta så fick ju inte har rida innan lunch men de tog jag igen efter då jag fick hela ridhuset för mig själv och en chans att trimma in mig ännu mer på Makita, o Sofia L kom o hjälpte mig en liten stund så jag var inte helt övergiven... Men hon gick verkligen super o jag e jättenöjd me dressyren inför lördag, nu e de bara hoppningen som ja e nervös för.

Bye
Linnéa.O

1 kommentar:

  1. Nu har vi en tävling om det nya classic double pannbandet från Hansbo. Om du inte redan har anmält dig, gör det nu!

    SvaraRadera