måndag 28 november 2011

Snabba ryck!

Blev väckt runt 7.45 för jag skulle köra mamma till jobbet, sen va de tänkt att jag skulle ta en tur till My One för att kolla lite julklappar till mig själv o lite andra grejer, säga upp mitt gymkort, kolla julklappar till andra samt hälsa på Sara, men icke! Ist blev jag inringd som vikarie på Näset skolan och fick tillbringa hela dagen där på deras förskola, fast de va faktiskt väldigt roligt o barnen va super söta! Sen va de snabbt hem o byta om och dra ner till Billdal för att rida Glenpa, som sköte sig exemplariskt! trodde han skulle flyga i luften för minsta lilla men han klarade de jättebra även om han va lite stel... kanske inte så konstigt när han stått i två veckor. Sen snabbt iväg o hämta mamma på jobbet o sen in till frölunda torg för att shoppa lite. O nu sitter jag i sängen o tänker inte flytta mig så mkt ikväll :P o kl e bara 17:30 xD

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar