tisdag 3 april 2012

Jobb? Inte om ja fick bestäma!

Fick lite sov morgon idag vilket verkligen va uppskattat! Medan ja låg där i sängen o gottade mig försökte jag komma på senaste dagen som jag var helt ledig, inte hade något att göra på hela dagen. Kunde inte ens komma på de! Så ist försökte jag tänka framåt på nästa gång jag e ledig... ungefär lika svårt där! Jobbar iof inte på söndag men då e de handboll på scandinavium hela dagen ist! Sen e de två veckor hos Emma... Undra just om de e ett tecken på att man ska tagga ner? Kanske åka på lite semester?

Skulle vara grymt skönt att bara ligga på en strand i en vecka eller två, dricka paraply drinkar, snorkla lite, äta onyttigt o shoppar sönder, nån som e på? Hade tänkt typ Thailand i två veckor, fatta vad skönt!! Synd att de e lite dyrt att åka dit bara, annars har vi ju västindien, kryssningar e slappt, kreta?(e de varmt där nu) o så klassiska kanarieöarna! U name it!


Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar