fredag 6 april 2012

Working 9 to 5?

Glöm de! Själv kör man på jobb 7 till 19!! Då kan man snacka om att vara trött efter asså, man blir lite lätt trött o snurrig i huvudet på slutet oxå. Men de har rullat på bra ändå, va o köpte ett stort påskägg me godis till alla mina söta arbetskamrater som sedan typ alla andra har gått o ätit av så de nästan e slut, riktigt arg blev jag! Här köper ja godis för över 100 spänn o så ska annat folk gå o käka upp de när jag till o me skrivit en lapp! GRRRR!!
Red ut me Kajsa mitt på dagen, klättrade lite o sedan skrittade vi ner runt havet, super mysigt! Hann även med o longera Glenn, han va verkligen super duktig o jobbade på riktigt bra, stackarn va helt slut efter =)
Nu tänker jag sakta somna bort i sängen efter en mysig familje middag

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar