måndag 2 april 2012

Pust!

E verkligen helt slut, mina armar känns typ... som en blandningen mellan blåmärken överallt, inflamerade muskler o blödningar....

Jobbade iaf som idrottslärare hela förmiddagen, spelade lite nummer handboll o så fick en klass hoppa höjdhopp. Sen va ja två timmar på fritits innan jag äntligen fick dra mig hemåt.
Åt bara lite snabbt innan jag drog ner till stallet för o rida Culan, blev några varv runt fältet med Karin & Arrow innan vi skrittade genom parken me Josefin & Nalle oxå, sjukt fail häst som hoppa omkring som en kanin stundtals, Culan bara kolla snett på honom o skritta vidare, skön hest alltså.
Ännu mer fail när jag lämnade Karin o Josefin vid stallet o dom skulle fortsätta men ingen av hästarna vill gå därifrån. Trodde jag skulle dö av skratt xD
Drog ner till Billdal sen o kollade lite på träningarna innan vi va min tur =)
Hoppade en liten bana med snett igenom -> två kombinaiton på långsidan -> andra långsidan med 4 galoppsprång emellan -> snettigenom hindret fast man vände upp från "fel" håll.
Om ni hänger med.. Glenpa hoppade super fint! Lolos ändå komentar efter: tjaaa... de va en liten onödig smakning mot sista hindret.
Haha xD

Nu e jag helt slut o tänker slockna som en ljus o hoppas att ingen ringer o väcker mig imorn!

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar