måndag 20 juli 2009

Och så var man tillbaka på jobbet

Shit, man kan aldrig tro att de kan vara så jobbigt att gå upp igen på morgonen när man har fått sova ut en hel helg.

Men ack va jobbigt de var imorse.. Och inte blev de bättre av att jag visse att jag var tvungen att gå upp 3o min tidigare bara för att jag skulle ta bussen just idag.
Men upp kom jag, och iväg till bussen. Men tror ni inte jag missar bussen då? Självklart gör jag de, jag som aldrig missar den i vanliga fall, men idag gjorde jag ju de såklart. Precis när jag kommer ut från den långa allén åker buss-f*nskapet förbi.
Så det blev till att gå hela vägen till Frölunda torg, inte precis det jag kände för att göra o6.30 på morgonen, men va gör man inte för att komma i tid till jobbet. Så jag gick... i flipflopp... med en väska på 1okg... i regn.
Behöver jag säga att det inte var den starten på dagen jag ville ha?
Resten av dagen var inte mkt roligare. Alla var sega på jobbet och det fanns nästan inget att göra så det slutade med att vi storstädade ett av köken. Undrar just vad vi ska göra resten av veckan om det regnar som dom har utlovat... Kan inte blir roligt.

Men jag fick träffa Sara idag, väldigt roligt eftersom hon precis kom hem frånm Italien och åker igen på fredag, väldigt mysigt me en fika på stan.

Dagens boktips: 18 sekunder av George D. Shuman

Unga kvinnor försvinner i badorten Wildwood, New Jersey. De har alla besökt den populära strandpromenaden och polisen finner spår i sanden under bryggan. När kommissarie Kelly O'Shaughnessy börjar sin utredning upptäcker hon likheter med en rad ouppklarade fall från 70-talet. Då jagade man en seriemördare som valde sina offer med omsorg ... Inofficiellt kopplas konsulten Sherry Moore till utredningen. Hon är blind, men har den ovanliga förmågan att kunna se minnet av en persons sista 18 sekunder i livet. När Sherry Moore rör vid den dödas hand blixtrar bilder förbi. Men det gäller att hitta offren, om inte i livet så i alla fall i sådant skick att Moores talanger kan användas.



Tror faktiskt jag ska dra ut och springa en liten runda nu såå...



Bye Lellelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar