onsdag 14 september 2011

Dålig uppdatering

Jag har haft fullt upp hela veckan så jag har inte äns varit inne på datorn... i måndags kväll åkte jag med Lovisa ner till Billdal o gjorde en grym träning på Glenpa. Han va super duktig verkligen, hoppade snett igenom o sedan långsida med först räcke o sedan oxer. Med helt cp-avstånd på 16 meter. Men han gjorde de super bra, hindrerna lång väl på ca. 1.10 eller nåt men han gjorde de lätt som en plätt, underbara älskling!

Igår (tisdag) åkte jag med Emma på träning, de va GFRK som gällde för kvällen. Super kul att få vara med och få lite idéer o sånt men shit va trött jag va när jag kom hem igen.... jag fick ju gå upp super tidigt eftersom jag skulle åka me Lovisa upp igen o vi var inte tillbaka från träningen förren vid 21.45.

Idag har de inte hänt mkt, trimmade lite hästar, Nico gick super =) sedan red jag o Erica ut på Nova o Nicolette, fick en sten i skon på Nicolette men fick loss den efter en del jobb, ville verkligen inte gå hem, de va typ 5 km o sista biten va i ren lera! Sen gjorde jag rent alla stigbyglar, vilket verkligen behövdes, värsta lagret med lera på allihop.

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar