torsdag 29 september 2011

Mörkt...

Det är verkligen de värsta jag vet, att vakna på morgonen och behöva gå upp ur sängen när de fortfarande e mörkt ute. Just de här att man måste börja med att sträcka ut armen och tända en lampa. Det e nog de ända som jag tycker e negativt med hösten och vintern. Och idag morse var de mörkt... Ville verkligen inte gå upp då, även om jag vaknar innan klockan och faktiskt är utvildad så känns de på något sätt som att de fortfarande e natt när de e mörkt. Idag har iaf varit en rätt soft dag, efter att jag var sjuk i tisdags har jag fått ta de lite lugnt o mest rida ut vilket har varit väldigt skönt. Annars händer de inte så mkt, vårat skrittband e lagat och igång så hästarna ska knalla 30 min på de varje dag... jobbigt, för man måste hålla koll på dom hela tiden vilket medför att man inte kan t.ex skritta ut en annan häst eller longera samtidigt. Inte kul!

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar