tisdag 6 september 2011

Träning på Billdal

Efter en, för mig, väldigt lugn dag åkte jag med Emma ner till Billdal där hon skulle ha träning ikväll. Byggde fram o hjälpte henne under träningen, rätt skönt faktiskt att för en gång skulle få vara den som står på marken ist för att jämt sitta på hästen, speciellt idag när min rygg håller på att ta dö på mig! Känns som att någon stuckit in en kniv i ryggen på mig o varje gång jag rör på mig vrider någon på den... Inte de mest bekväma jag varit med om måste jag säga!

Nu e jag ledig i två dagar så jag tänkte passa på att dra till frisören, sticka in till banken, köpa en väldigt stor o god kaffe och tvätta mitt skåp på Billdal som fortfarande är smutsigt inuti sedan översvämmningen, jag vill inte ens lägga in något i de!! Vi får se vad morgondagen mer har att erbjuda ;)

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar