söndag 4 september 2011

Jobb, jobb, jobb, bara massa jobb

Men de e ju lite de som jag har skrivit upp mig på en tid framöver så jag får väl skylla mig själv egentligen... Idag va de iaf morgonpasset som gällde ihop med Josefin o My, vilket var väldigt skönt för vi tre jobbar väldigt bra tillsammans och arbetet flött på bra. Sen när vi slutat åkte jag o Josefin till Hööks så hon kunde byta en skjorta hon fått men i fel storlek. Sen åkte jag hem, kollade lite friidrott och somnade i soffan xD snacka om att man e trött då!

Snart ska jag åka upp till Lerum igen men jag e ju ledig mitt i veckan så jag är snart hemma igen vilket ska bli skönt för jag känner verkligen i hela kroppen hur trött jag e! Men sen blir de 1,5 lång vecka på rad att jobba fast de e tävling på helgen vilket ska bli väldigt roligt =D

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar