måndag 2 januari 2012

Ett par häktiska dagar! och 2946 strumpor!

Eller snarare vecka! har inte varit ledig sedan jul... nyår va jag uppe hos Emma o jobbade halva dagen, sjukt fint väder va de så de va rätt mysigt. Sedan direkt därifrån ner till Billdal o longerade busig Glenpa men ja tror de va skönt för honom att få bralla av sig o jobba lite utan ryttare, även om han inte riktigt tyckte om goghen... Sen fick Jane komma ut o röra på sig en stund innan jag till slut kunde åka hem vid 16... sov en liten stund innan de va dags att hoppa in i duschen o göra sig snygg!
Nyår tillbringades hemma hos Ebba med Sofie o Frida, blev även ett sönt dopp i hennes badtunna innan de bar av hemåt...
Nyårsdagen va de jobb på Billdal som gällde, riktigt hyfsat fort så jag hann även me att motionera Glenpa innan jag tog mig hem o sedan slappa i soffan hela dagen, grymt skönt!
Idag ringde klockan 04.10!! vem tusan går upp då liksom? De va inventering på Brandworld som gällde, för er som inte vet så e de när man räknar alla varor i hela butiken för att se att allt stämmer och jag o Cassandra blev tilldelade.... strumpor o accecoarer. Vi räknade strumpor för 417.000 :-!!! av en model hade vi typ 2496st bara på lagret o lika många i butiken!! fatta att de itne va kul att räkna...
Imorn blir de Billdal o lite välbehövlig sömn =D

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar