måndag 16 januari 2012

Min stjärna!!

Pay'n Jump 3 april 2011
Jag har en teori, som Josefin delvis stöttar, o de e att jag har magiska handskar när jag rider... Fast jag vill gärna tro att jag e lite duktig oxå. Vi red iaf dressyr idag och jobbade vidare med dom övningarna vi gjorde förra veckan, flytta för skänkeln då öppna delen av volten, flytta 4 steg innanför spåret, tillbaka till spåret igen och ur skänkelvikningen fatta galopp. Och min lilla polle gick stundtals som en liten klocka. Så grymt nöjd med honom!!! Sen e han inte så lätt i galoppen just nu när han har lite överskotts energi men ändå. Och sen va de den där stegringen han gjorde när jag ställde lite för höga krav... O Lolo bara skrattar åt oss xD Han e för söt min Glen-puff! <3

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar