söndag 29 januari 2012

resultat pay'n jump

Tanken va att jag skulle hoppat en 90cm o en 100 cm runda men eftersom de va så sjukt många starter va de faktiskt ett tag oklart om jag ens skulle komma till start... men till slut blev de en runda på 90... Han va lite busig o så på framhoppningen, lite som han brukar vara och inte värre än att jag kan kontrollera de! Hoppade super och va lika fin när vi kom in på banan, pigg o glad men stundtals väldigt stark, och sedan när vi skulle rida mot hinder fyra så bara tvärnitar han tre galoppsprång innan och drar ner huvudet och leker rodeo... sjukt irreterande! Så de va bara att göra en volt o komma igen, även denna gång me några bockningar men den här gången lite längre ifrån hindret så de gick att rida på ändå och resten av banan hoppade han kanon! så jag hoppas verkligen att jag kan hoppa 1m nästa vecka.
Nu e jag ass trött så de blir bara slappa i sängen resten av kvällen =)

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar