onsdag 4 januari 2012

Stor fett jäkla mega DISS!!

Till folk som inte själva kan ta intiativ och sedan ska komma i klaga. De kallas avundsjuka!! Få ut tummen ur röven och gör något själva nästa gång ist för att bara förstöra och göra andra ledsna! Finns flera olika ordspråk som jag skulle vilja citera men jag väljer några riktigt bra!

-Om man inte vill vara en del av lösningen, är man de största problemet!-
-Bara för att du gillar det jag gör, betyder inte det att jag är skyldig dig något. -
-Den som enbart letar efter fel hittar ingenting annat-
-Den som talar illa om andra i din närvaro, talar illa om dig i din frånvaro-

Med detta vilja jag säga: Sluta sura o klaga om ni själva inte kan hitta en lösning som ni är nöjda med och acceptera därmed de som andra har gjort för er!

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar