måndag 10 maj 2010

18 år!!!

Japp då var man myndig då, undrar just vad man ska hitta på när man får göra vad man vill? Dagen började iallafall men frukost på sängen., underbart är det även om det bara händer en gång om året. Sen när jag kommer till jobbet och har jobbar i en timme eller så, så kommer chefen och ett antal av min arbetskompisar och så har dom köpt en tårta(!)värsta gulligt av dom och absolut inte nödvändigt. Blir Pizza o annat gott till lunch, men inte några kunder inte, jag tror vi hade runt 15 personer på hela dagen, sjukt tråkigt alltså. Jag blir iallafall hämtad runt 15 av moster, morbror och kusin och då bär det av till en av surfklubbarna. Där får jag i mig en flaska me breezer och ett glass bayeils (eller nåt) innan det går av hemåt, middag, tårta och en 1/3 flaska sprit som Dani tvinga i mig. Plus tre ( eller två eller fyra vet inte riktigt) glass med vin.
Så nu tar jag mina presenter, min (tomma) flaska me sambuca och en huvudvärksatablett och går och lägger mig.
Grattis till mig själv.
God Natt

LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar