fredag 28 maj 2010

Packad o klar

Och inte packad som i full då utan att jag har packat ner allt som ska med på min backpacker resa. För imorn bär det av, klockan 11 går flyget, kussen har fått sitt körkort så hon kör mig ner. Och jag längtar verkligen något sjukt, inte för att jag inte tycker om det här, men efter en vecka själv då det dessutom har regnat så börjar jag längta efter äventyr. Fast det får bli billiga äventyr för om man är både student och backpacker då har man inte mycket pengar... Men jag ska nog klara iallafall tre veckor. Förhoppningsvis lite mer men jag är egentligen nöjd med att komma iväg, först tänkte jag ju inte änns åka bara för att jag inte hade någon kompis med mig men nu har jag övervunnit den rädslan och ska ge mig ut på egen hand. Alla säger i och för sig att man träffar andra människor överallt, jag är ju inte precis den ända som är ute o reser. Och att döma av hur många träffar man får om man söker på Cairns på Resedagboken så finns det gott om svenskar där ute också, och norskar, o danskar. Nu blir det till att laga middag, får se vad det blir för intressant sista måltid för från och med imorn är det nudlar, äpplen, vindruvor och mackor med nutella som gäller, måste ju leva så billigt som möjligt. Mer pengar till roliga aktiviteter då. Inlägg kommer när dom kommer, hoppas inte på för många bilder förren i slutet, tar sjukt lång tid att lägga upp och min dator får stanna här så det är internetcafé som gäller.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar