lördag 8 maj 2010

Hemma från jobbet

Visst hade jag haft en svag tanke på hur mycket mer det skulle vara att jobba på en kväll, jag menar jag jobbade ju på en röd dag i förra veckan och redan då var det dubbelt så mycket människor. Så lite koll trodde jag att jag hade på hur mycket folk det skulle bli. Tänk vad fel jag hade, vi hade en kö på runt 25 meter ibland! På utsidan resturangen!!! Och då var det fullt där inne så folk fick vänta på att det skulle bli bord lediga. Absolut inte vad jag hade väntat mig, och en väldigt stor skillnad när man är van vid att knappt ha något att göra och när man nästan slåss om att få städa av borden. Här fanns det många bord att städa, och då var vi ändå 9(!) som jobbade även om två var i disken och två gjorde pizzor så var vi ändå fem stycken som sprang runt som idioter för att försöka hinna med. Så nu är jag helt slut, men det var kul. Mycket roligare än att jobba på förmiddagen. Nu blir de till att krypa ner i sängen. Två dagar kvar!!!

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar