söndag 18 mars 2012

Dagens resultat

Är faktiskt helt nöjd med dagens runda!! Började som vanligt med att hjälpa till på förmiddagen o sedan när hästklassen började hjälpte jag först Rebecka o sedan Emelie på framhoppningen o sedan hjälpte dom mig me crazy-horse. Longerade i typ 30 min innan jag satt upp, tror de gjorde susen för han fick springa av sig den mesta av energin utan mig på ryggen =)
Gick in på framhoppningen o hoppade typ bara två språng på varje hinder, känns onödigt att göra mer än så med honom! Väl inne på banan började han busa lite, ställa sig o bocka lite men jag fick startsignal nästan med en gång så de vara bara o driva fram så han fick nåt annat att tänka på. Rundan gick bra, kom lite nära på två hinder o supernära på ett, han hoppade typ från stilla stående knäpphästen! Vanliga hästar stannar i de läget men inte min Glenpa han hoppar ändå han!! Så en felfri debut på 1m!!! har en film som jag försöker lägga upp men de tar ju tusen år :(


"Galen" hest fick ledas med kedja :P
Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar