måndag 5 mars 2012

Ponny dag

Först drog jag ned till PH och red honom en stund på ängen, han va super fin o avslappnad så Lolo kan vara lugn inför Anna träningen imorn! Sen mockade jag o fixade maten till honom innan jag åkte vidare till Billdal, skulle ju rida Glenpa =D Men icke, gulleplutten e halt igen, hela höger fram e jämtjock, stackars liten =( så vi hade lite problem där ett tag med vilken häst jag skulle rida... blev till slut, vita-bus-poni Silvia! Första gången faktiskt, hon va lite stel i sidorna till att börja med, speciellt i vänster varv men efter ett tag släppte de och hon gick jättefint i båda varven, nöjd med dagens ridpass!
Nu e bara frågan hur de blir på söndag när jag ska till uttagningen inför Ridledarkursen, då jag ju egenlitgen skulle ha med mig Glenn... Vilket inte lär hända idags lägget!! Paniken alltså!

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar