onsdag 14 mars 2012

Dröm

Hade världens knäppaste dröm i natt.. kommer inte riktigt ihåg allt men de va typ att jag flög till Australien, när jag väl kom dit så va de ingen som ville hämta mig på flygplatsen så jag fick gå därifrån... Så stannade jag till vid stranden som låg nedanför en klippa, de va typ 6000 trappsteg, o längst ner va de en rutshbana.. Sen gick ja längst stranden tills ja kom till stan där satt de massor av svenskar på alla resturanger o där hamnade jag av nån anledning i slagsmål! Sen kom ja på nåt sätt hem till min moster där jag sov, på morgongen började jag av nån anledning jaga en levade gosebjörn som jag hade med mig o då började hunden jaga mig... Så där sprang vi runt genom trädgårdar men vi sprang fortfarande försiktigt för vi ville inte väcka nån!


Hel sjukt va de! fattar ingenting xD

Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar