lördag 31 mars 2012

översvämning!

Mötes av en lös häst i stall gången plus ett halv översvämmat stall när jag gick in i manege stallet idag, inte riktigt de jag tänkt eller ville ha... Lilla C hade på något mystiskt sätt lyckats få loss sin vattenkopp helt så den låg i den vackra o mysiga sörja som blivit i hans och Plutos spiltor övernatten, plus då även halv stallgången. Tog mig ungefär 27 skottkärror o 1,5 timme att lyckas få de någorlunda fint där igen! Verkligen tur att de inte var en vanlig lördag med lektioner idag för de hade verkligen inte fungerat, trots detta "lilla" missöde va vi faktiskt bara 5 min sena, med 30 min rast inräknat vilket borde indikera på att vi jobbar sjukt snabbt tsm!

Mysigt!

Inte riktigt vad vi väntat oss...
Bye
Linnéa.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar