måndag 14 juni 2010

Fraser Island 1

hur manniskor frivilligt kan ga upp klockan sex pa morgonen, de kommer jag aldrig att forsta. Men vi kom upp i morse iaf, staplat in alla forvarinsboxar, frysboxar, ryggsackar och allt annat man kan tankas behova for tre dagars camping. Efter det blev det frukost och genomgang av alla regler som galler pa Fraser. Sen var vi pa vag, det stora aventyret hade borjat, och vilket aventyr det skulle bli. Efter att ha backat pa alla bilar pa farjan sa tog det oss runt 35 minuter innan vi faktiskt var over pa fraser, och det forsta som hander? En av dom andra bilarna fran varat hostel kor fast, det forsta dom gor nar dom kommer av farjan! Det e skillat. Men trots det sa onskar jag verkligen att jag haft korkort dar ute, verkade skit kul att kora runt pa stranden, och alla vagar var av sand aven nar du korde inne pa on. En hel del skumpande upp och ner, vi lyckades aven kora rakt in i en sandvag sa en stuckad arm och nacksmartor senare kom vi fram till varan forsta destionation for dagen. Inte for att jag kandra for att klattra upp dar utan jag stannade kvar och lat sjukskoterskan i varan bil kolla pa min arm innan vi packade in alla i bilen igen for att aka vidare. Den har gangen stannade vi vid skeppsvraket(namn kommer) och den har gangen var det min rumskompis Shawns tur att skadda sig, en stuckad fot kan vi nu aven lagga till pa listan. Senare kunde vi aven konstatera att en hel del huvudvark kommer uppsta imorn, tror vi kom upp i 29 "drinking games" sa alla var ratt trotta nar klockan val slog tolv och alla borjade dra sig tillbaka. Far se vad morgondagen har att bjuda pa.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar