fredag 11 juni 2010

Hervey Bay

En underbart mysig liten stad av det lilla som jag har sett an sa lange. Blir antagligen ett par dagar pa stranden innan jag aker ut till Fraser Island, varldens storsta sand o. Hade tur da det blivit ett fel i min bokning sa jag fick en extra natt gratis men far aka ut till Fraser en dag senare. Allt som e gratis e bra for mig sa det var inga problem. Annars hander det inte mkt just nu. lang buss resa idag fram Rockhampton med en valdigt tidig morgon. 5.30 stod klockan pa. De gillar vi inte, ska bli riktigt skont nar jag kommer hem med min egna sang o sova lange, lange pa morgonen. typ 10 eller 11. Gud vad jag saknar min sang. Och svensk mat. och Espresso house, o Ben & Jerry glass och losgodis. jag skulle antagligen kunna fortsatta i evigheter. Men kort sagt, jag saknar mkt hemma o de ska bli sa skont att komma hem igen och traffa alla igen. Inte langt kvar nu, tre veckor tills jag flyger harifran. Hmm internet tiden borjar rinna ut, man sitter alltid for lange pa facebook. Kommer ett langt inlagg efter fraser. Hoppas ni inte regnar bort hemma.

ByeBye
LL

1 kommentar:

  1. Fortsatt grått och trist väder och just nu började det regna igen. Men, men vi ska väl få sommar här oxså någon gång.

    SvaraRadera