torsdag 10 juni 2010

Rockhampton

Tank vad mkt trevliga manniskor man kan traffa pa Greyhound bussen. helt klart det basta sattet for en backpacker att resa. Delar rum har med 2 tjejer som ocksa va pa bussen och vi har haft det riktigt trevligt tillsammans an sa lange. Overallt pa det har hostelet ar det manniskor som vill prata sa man kanner sig aldrig ensam, vilket e valigt skont nar man reser runt sjalv. Traffade en par fran Kanada, pch dom far verkligen arets ros av mig, dom e mina anglar. Jag rakade namna att jag har lite ont om pengar just nu, och nar jag sen gick hit till datorn sa kom tjejen hit o gav mig 35 dollar! bara for att dom tyckte synd om mig for att jag inte kunde gora alla saker som dom berattade om och som jag hade alskat att gora. Dom e anglar!!
Imorn drar bussen vidare, 6.15 lamnar jag hotselet for att aka till buss stationen. Sen bar det av ner till Hervey bay, spandera nagra dagar pa stranden och sen ut till Fraser Island. Kommer bli underbart.

ByeBye
LL

1 kommentar:

  1. Tänk vad mycket snälla och omtänksamma människor det finns.

    SvaraRadera