fredag 25 juni 2010

Sufers Paradise

Eller Las Vegas, jag var faktiskt lite osäker på vart jag var ett tag, inte för att jag varit i Vegas så jag har ingen anning om hur det är det. Men från det man har sett i filmer så hade Surfers lätt kunnat vara ett mini Vegas, höghus (hotell) överallt, caféer, resturanger och nattklubbar slogs om plats på gatorna. Och det var allt som fanns där, förutom en och annan billig souvenir butik och någon Loui Vitton o Dior butik. Varför någon skulle vilja åka hit på semester förstår jag inte, men jag antar att rika japaner tycker det är semester för dom. För det var nästan allt som fanns där, japaner, kineser ( med sina kameror) och ett antal backpackers som antagligen bara var där för att festa. Men jag är glad att jag fick se det och kan nu bocka av det från min lista, och jag kan garantera att jag aldrig kommer åka tillbaka dit OM det inte är för att jag känner för att festa loss med 20.ooo andra människor.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar