söndag 6 juni 2010

Paradiset

Om det h'a'r e paradiset sa har jag verkligen inte nagot emot att stanna kvar h'a'r, det e bara det d'a'r lilla problemet med pengar. En vit strand, gr'o'nt, varmt vatten och klar bla himmel. Jupp det e n'a'stan som en exotisk 'o' i karibien. man sitter pa stranden och kollar ut 'o'ver havet och har lite svart att f'o'rsta att man faktiskt fortfarnade e i Australien... Tog mig en liten promenad runt 'o'n idag, finns otroligt manga olika vandraings leder som man kan ta runt 'o', valde att ta mig upp till en utsikts punkt n'a'ra d'a'r jag bor och sedan forts'a'tta med en lite l'a'ngre som jag dock inte avslutade, 1,2 mil e lite lang en v'a'g. Resten av dagen blev pa stranden, det e nagot som kallas Oceans day idag sa det firas f'o'rfullt h'a'r, bland annat med naken snorklng, dock deltog inte jag, n'o'jde mig med att ta v'a'ldigt fina bilder pa dom andra. Ett band kommer och spelar ikv'a'll sa det l'a'r v'a'll inte bli mkt s'o'mn, blir 'a'ven buss ner till Mackay imorn sa jag far v'a'l ta igen det sa.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar