måndag 28 juni 2010

ReDonkyLess

Har varit på bio med Axel och Sammy, det blev Shrek - forever after. Och det var verkligen sjukt rolig, jag älskar ju alla dom tidigare shrek filmerna och den här var verkligen för gullig, även om det första filmen är den bästa. Bästa var ju när Donky säger till Pussy (katten) You are a Cat(!)astrofy och pussy svarar And you are reDonkyless. Bästa grejen i hela filmen, jag skratta i en kvart efter det. Innan filmen träffades vi på KFC för lite middag, killarna tyckte det var mega gott, jag höll mig till en milkshake, är inte mkt för friterad mat, smakade dock på en liten kyckling bit. Den var väl okej men jag går hellre till donken och käkar en hamburgare. Men man får offra sig för sina älskade små kusiner ibland. Axel somnade i bilen på vägen hem så jag fick bära in honom till hans säng, ingen större ansträngning, han väger max 30 kilo. Väldigt liten är han.
Om en veckan är jag hemma, känns skumt att tänka att det här är den sista måndagen jag kommer vara i australien. weird...

ByeBye
LL

1 kommentar:

  1. Gah, haha, jag älskar shrek filmerna. Såg 4:an här om dagen och visst är den bra ;-)

    SvaraRadera