måndag 18 juli 2011

Dagens inköp!

Vi kommer net till svensk ridsport och jag tar ett par buna whitaker i stl. 38 eftersom det är de jag har tänkt att jag ska köpa men av nån anledning för jag för mig att de kan vara bra att prova ett par i 36 oxå dock finns dom itne framme i brunt med man kan ju prova ett par röda. Och dom sitter perfekt! men självklart finns dom inte i nån annan färg än rött och jag har liksom dissat röda ridbyxor, det är för uppseende väckade för min smack. Så Rebecka o Josefin har skit kul med att hitta massa andra ridbyxor så de slutar med ett par från Horse Life, lite synd att dom va marinblå men ack så snygga dom va. Sen provade vi hjälmar och kavajer. En timmer och femton minuter senare kom vi ut från affären xD Drog till Donken vid kungsmässan och åt McFlurry Ballerina. Släppte av tjejerna o sen åkte jag till biblioteket, inte så kul men måste ha en Naturkunskap bok för att kunda plugga till min prövning...

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar