söndag 17 juli 2011

Ösregn= Mys inomhus

Jag hatar när datorn dampar och tar bort mina inlägg när dom är klara!!!

Så dagen började med att vi( Jag, Rebecka & Josefin) åkte ner till stallet för att hjälpa till att flytta hästarna till andra hagar. Först skulle ponnisarna få byta och eftersom dom e rätt många o vi bara fem stycken fick va ha två i varje hand. Men de gick bra och alla kom fram tillslut. Sen skulle stora hästarna få byta hage oxå men eftersom de bara va runt 50 meter dom skulle flytta så spärrade vi bara av och lät dom springa själva, även om dom inte va helt med på noterna och vände. Men även dom kom in till slut. Och under dom två timmarna som de tog att göra detta så ösregnade de. Så vi kommer tillbaka till stallet blöta och leriga och ska gå ner i källaren för att ta med oss lite grejer hem, då bestämer vi oss för att vi ska flytta mitt skåp. Så nu bor det vid josefin och Rebecka ist =) Sen åkte vi till Preston så Rebecka kunde sköta om honom och sen drog vi hem till mig. Myste med varm choklad, pizza och film. Allmänt flumigt hela tiden oxå.

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar