tisdag 19 juli 2011

Storstädning

Ett stort "problem" med att bo hemma tycker jag är att man hela tiden måste dela på alla utrymmen och hela tiden är de nån som inkräktar på nån annan. Som vi vårat förråd där vi förvarar väldigt mycket grejer, bland annat mina hästgrejer. Men dom brukar inte få vara ifred på dom två hyllor jag har fått utan måste trängas med papperspåsar, isklampar och bakmaskiner. Så nu när mina föräldrar är bortresta tänkte jag "nu, nu ska jag f*n mej göra en ordentlig städning!" och shit va bra de blev tillslut när jag fick upp allt från golvet och in i hyllorna ist. För vem vill ha sina hästtäcken på golvet? Passade på att slänga lite gammal skit och möblera om lite på hyllorna och de blev verkligen mkt bättre plats nu. Vi får väl bara hoppas att det får se likadant ut nära alla har kommit hem igen...

ByeBye
LL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar